Παρασκευή, 18 Δεκεμβρίου 2009

O Άδωνις Γεωργιάδης για την Διπλή Ανάπλαση




O εμετικός Άδωνις Γεωργιάδης στο gazzetta.gr

Μεταξύ άλλων απαντά και στην ερώτηση:

- Κεφάλαιο «Παναθηναϊκός». Ποιά είναι η θέση σας για το θέμα του νέου γηπέδου του;

Είναι ένα παράδειγμα το θέμα του γηπέδου, που πιστεύω εξηγεί γιατί ανεβαίνει ο ΛΑ.Ο.Σ. Δείτε τι έγινε. Τα δύο κόμματα, με συντριπτική πλειοψηφία, πέρασαν από την Βουλή έναν νόμο. Ο Νόμος αυτός προέβλεπε το πώς θα γινόταν η λεγομένη «Διπλή Ανάπλαση» τμήμα της οποίας είναι η κατασκευή του γηπέδου του Παναθηναϊκού. Ενώ όλα πήγαιναν καλά, 131 μουρλοί, μέλη του ΣΥΡΙΖΑ και οι περισσότεροι, για να μην ξεχνιόμαστε υποψήφιοι του ΣΥΡΙΖΑ σε αυτές τις εκλογές, πήγαν στο Συμβούλιο της Επικρατείας.

Πήγαν και για το γήπεδο, μία προσφυγή και για το Εμπορικό Κέντρο Βωβού, μία άλλη. Όταν άρχισε ο δημόσιος διάλογος για το θέμα, σχεδόν ο μόνος βουλευτής που βγήκε δημοσίως και εξετέθη υπέρ του Νόμου, ήμουν εγώ, ο οποίος δεν ήμουν μέλος της Βουλής, που είχε ψηφίσει αυτόν τον Νόμο. Θυμάστε τότε την δήλωσή μου για το ΣΤΕ και τον Παρθενώνα. Δημοσίως με έβρισαν άπαντες. Στα μουλωχτά, στον λόγο της τιμής μου, ήρθαν βουλευτές και από τα δύο κόμματα και μου είπαν: «ν' αγιάσει το στόμα σου!». Μάλιστα τότε σε μία εκδήλωση είπα σε έναν Υπουργό της Ν.Δ: «Μά είναι δυνατόν να συγκυβερνούμε με το ΣΤΕ;» και μου απάντησε: «Άδωνι, εάν συγκυβερνούσαμε καλά θα ήταν! Μόνοι τους Κυβερνούν οι Δικαστές του ΣΤΕ»

Σας ρωτώ τώρα. Πού ήταν όλοι αυτοί οι 260 βουλευτές και της Ν.Δ. και του ΠΑΣΟΚ να τρέξουν και να ασκήσουν πίεση, ώστε να μην σταματήσουν τα έργα; Από φόβο μην τους πει κάποιος ότι υποστηρίζουν δήθεν επιχειρηματικά συμφέροντα, εσιώπησαν! Δεν υπερασπίστηκαν ούτε το νόμο τους! Αυτή είναι η ιδεολογική ηγεμονία της Αριστεράς. 131 μουρλοί επέβαλαν την άποψή τους σε ολόκληρη την Κοινωνία! Είναι αυτό φυσιολογικό; Εάν αντί να φωνάζω μόνον εγώ, φώναζαν και οι 260 με την ίδια ένταση, τώρα το γήπεδο θα είχε ολοκληρωθεί. Όμως με τον φόβο της Αριστεράς δεν γίνεται να πάει μπροστά ο τόπος!

Επί της ουσίας τώρα. Ο κ. Τσίπρας πανηγυρίζει δήθεν διότι δικαιώθηκε λέει στο θέμα του γηπέδου. Δηλαδή ισχυρίζεται ότι όλα πάνε καλά για το γήπεδο, επειδή βγήκαν οι άδειες. Ψεύδεται ασυστόλως! Πρώτον διότι ο ΣΥΡΙΖΑ έχει τώρα που μιλάμε υποψηφίους βουλευτές ανθρώπους που έχουν προσφύγει στο ΣΤΕ κατά του Γηπέδου! Όχι κατά του Εμπορικού Κέντρου, αλλά κατά του Γηπέδου και δεν έχουν αποσύρει αυτή τους την προσφυγή η οποία ανά πάσα στιγμή μπορεί να σταματήσει τα πάντα. Δεύτερον, διότι όλοι εξαρτόμαστε από την αντίδραση του κ. Βωβού.

Εάν δηλαδή προσφύγει και αυτός ζητώντας αποζημιώσεις υπέρογκες, πάλι το έργο σταματάει. Άρα, τι είδους νίκη του κ. Τσίπρα είναι αυτή; Εγώ θα ήθελα από αυτό το βήμα, να καλέσω τον κ. Βωβό να μην σταθεί εμπόδιο κατά κανένα τρόπο στο όνειρο χιλιάδων ανθρώπων να αποκτήσει επιτέλους ο Παναθηναϊκός το γήπεδο που του αξίζει. Και φυσικά καλώ τον κ. Δήμαρχο Αθηναίων να αρθεί στο ύψος των ευθυνών του και να κάνει τα πάντα, ώστε οι εργασίες κατασκευής του γηπέδου να συνεχιστούν απρόσκοπτα.
Όμως θέλω να ξεκαθαρίσω ότι, η θέση μου υπέρ της Διπλής Ανάπλασης και υπέρ του Γηπέδου του Παναθηναϊκού, δεν προέρχεται εκ του γεγονότος ότι είμαι Παναθηναϊκός. Αυτό είναι γνωστό, έχω το διαρκείας μου κοντά 7 χρόνια συνεχώς κλπ. Είμαι γενικώς υπέρ του να αναβαθμίζουμε τις αθλητικές εγκαταστάσεις των ομάδων μας. Και γι'αυτό θα μου επιτρέψετε να μιλήσω για το γήπεδο της ΑΕΚ. Θυμάστε πώς σταμάτησαν τότε, πάλι οι ίδιοι μουρλοί την κατασκευή του γηπέδου της ΑΕΚ στην Ν. Φιλαδέλφεια;

Θυμάστε τα επιχειρήματα για το δήθεν πάρκο που θα έφτιαχναν εκεί; Εγώ πήγα και φωτογράφισα πριν από 6 μήνες, το σημείο που ήταν το γήπεδο της ΑΕΚ και κατέθεσα τις φωτογραφίες στην Βουλή των Ελλήνων. Κανένα πάρκο δεν έγινε! Ένας εγκαταλελειμμένος σκουπιδότοπος είναι. Ενώ εάν είχε κατασκευαστεί το γήπεδο της ΑΕΚ και οι φίλαθλοι της ΑΕΚ θα ήταν ευχαριστημένοι και η περιοχή θα είχε αναπτυχθεί οικονομικά, ενώ τώρα έχει ερημώσει! Ποιος κέρδισε λοιπόν που σταμάτησε το γήπεδο της ΑΕΚ στην Ν. Φιλαδέλφεια; Κανείς! Μόνον μερικοί μουρλοί!

Δεν υπάρχουν σχόλια: